25 Nisan 2010 Pazar

Bugün tam 1 yıl oldu...

Bugün tüm bu olaylar başlayalı bir yıl oldu. Pazar akşamı arkadaşımın doğum günü partisinden çıkıp eve geldim geç saatte, yattım uyudum. Tam olarak saat 5te, bir kadın, yatağımın başında "Ceren hanım lütfen kalkar mısınız" dedi. Ben de anlamsız anlamsız baktım suratına, evimde ve hatta odamda ne arıyorsunuz, dercesine...

Ve başladı, önce 4gün sürecek sanılan olaylar silsilesi, 10 koca ay sürdü.

Bu süre zarfında, bu siteye bakan, okuyan, izleyen, bana destek olabilmek için elinden gelen herşeyi yapan, yapmak isteyip de yapamayan herkese ama herkese çok teşekkür ediyorum. İki satır bile çok önemliyken orada, yanımda olduğunuzu bilmek çok güzeldi...

Bundan sonra da, daha güzel, daha mutlu, DAHA ÖZGÜR ve her birlikte geçirilecek zamanlar diliyorum.

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder